Saturday, June 16, 2012

میرا لہو کب میرے الفاظ کو زندہ کرے گا۔۔


ابودجانہ خراسانی شہید رحمہ اللہ

اے اللہ میں تجھ سے دعا کرتا ہوں کہ تو مجھے مقبول شہادت کے سوا کوئی دوسری موت نہ دے۔ اے اللہ میں تجھے سے دعا کرتاہوں کہ میں تیرے دشمنوں میں زبردست تباہی پھیلائوں اور پھر یہودی اور عسائیوں کی بم باری سے کسی مکان کے ملبے تلے آکر مارا جائوں۔ نکالنے والے میری لاش کو نہ نکالیں اور میری لاش کھاد بن جائے، جس کی زرخیزی سے وہ پھل پیدا ہو، جسے کوئی مسلمان بچہ کھائے اور تیرے راستے کا مجاہد بن جائے۔ یہ شہادت ہے۔۔آذاد لوگ اسے کتنا چاہتے ہیں۔۔۔۔۔۔وہ اس کی محبت میں گرفتار ہو جاتے ہیں۔۔یہ ان کی زندگی کا محور بن جاتی  ہے، وہ سوتے جاگتے اسی کے خیالوں میں رہتے ہیں اور اسی کے خواب اپنی آنکھوں میں سجائے رکھتے ہیں۔۔۔

میں چاہتا ہوں  کہ میں فدائی بم بن جائوں، جسے موحد مسلمان اپنی توپوں میں ڈال کر تکبیر کہہ کر چلا دیں۔


No comments:

Post a Comment

اپنے تبصرے یہاں لکھیں